top of page
2.png
Oversiktsbilde minSide

Gjør som så mange andre bedrifter og kom i gang i dag.

Logo

Enkel registrering og oppfølging av hendelser og avvik

Avvik og hendelses modulen er rollestyrt og håndterer flere tiltak per avvik. Tilbakemelding på iverksatte tiltak er automatisk. Du får varsling ved manglene aksjon og validering av tiltak.

 

Med responsivt design registreres avvik og forbedringsmuligheter enkelt med din smarttelefon, PC eller nettbrett - der du er. Avviksmeldinger behandles i modul for avvikshåndtering som har automatiske purrerutiner som sørger for at ingenting stopper opp før tiltak er utført.​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Kopi av Kopi av Purple Yellow Modern Web Design Service Trifold Brochure (32).png

Tilpasser seg Teams-innstillingene dine
– båd
e farger og språk

13.

ROS og mulighets analyse

ROS-analyse-funksjonen i minLedelse gjør det enkelt for virksomheter å identifisere, vurdere og håndtere risikoer på en systematisk måte.

 

Funksjonen lar deg:

     

              Kartlegge potensielle risikoer i ulike prosesser eller prosjekter

​​

              Vurdere sannsynlighet og konsekvens for hver risiko

               Prioritere tiltak basert på risikoens alvorlighetsgrad

 

              ​Dokumentere vurderinger og oppfølging i systemet

 

               Integrere risikoanalysen med avvikshåndtering og sjekklister for helhetlig

               styring

​​

Alt dette skjer direkte i Microsoft Teams, slik at risikoarbeidet blir en naturlig del av arbeidsflyten og gir bedre kontroll, oversikt og mulighet for kontinuerlig forbedring.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Kopi av Kopi av Purple Yellow Modern Web Design Service Trifold Brochure (21).png

Sjekklister

Sjekkliste-funksjonen i minLedelse gjør det enkelt å standardisere og følge opp arbeidsprosesser.

Funksjonen lar deg:

 
​         Lage digitale sjekklister for ulike prosesser og prosjekter
         
         Sikre at viktige oppgaver alltid blir utført og dokumentert
         
         Følge opp fullførte og ufullstendige punkter i sanntid
 
         Integrere sjekklister med avvikshåndtering og risikoanalyser for helhetlig
         styring

         Tilgjengelig direkte i Microsoft Teams, slik at sjekklister blir en naturlig del av
         arbeidsflyten
​​
Dette bidrar til bedre kontroll, kvalitetssikring og effektiv oppfølging, samtidig som det gjør det enkelt å dokumentere og rapportere gjennomførte oppgaver.

Kopi av Kopi av Purple Yellow Modern Web Design Service Trifold Brochure (19).png

Kvalitetsbiblioteket

minLedelse samler alle styrende dokumenter, prosedyrer og rutiner på ett sted. Det gir virksomheten et strukturert og lett tilgjengelig arkiv som sikrer at ansatte alltid jobber etter oppdaterte retningslinjer.

Med kvalitetsbiblioteket kan du:

 

            Lagre og dele prosedyrer, policyer og dokumentasjon

            Versjonskontroller dokumenter for å sikre at kun siste utgave brukes

 

​            Tilgjengeliggjøre innhold direkte i Microsoft Teams der medarbeiderne

            allerede jobber

            Knytte dokumenter opp mot sjekklister, avvik og risikovurderinger for

            helhetlig styring

​​

Dette gjør det enklere å sikre etterlevelse, kvalitet og effektiv kunnskapsdeling – og bidrar til en kultur for kontinuerlig forbedring.

Kopi av Kopi av Purple Yellow Modern Web Design Service Trifold Brochure (20).png

Prosesskart

minLedelse gir en visuell oversikt over virksomhetens arbeidsprosesser og hvordan de henger sammen. Det gjør det enkelt å dokumentere, forstå og kommunisere prosessflyt på en strukturert måte.

 Med prosesskart-funksjonen kan du:​

         Knytte prosesser direkte til prosedyrer, sjekklister, avvik og risikoanalyser

         Gi medarbeidere enkel tilgang til prosessbeskrivelser i Microsoft Teams

         Sikre at alle følger samme arbeidsmetodikk og rutiner

         

         Skape transparens og bedre samhandling på tvers av organisasjonen

​​

Prosesskartet gjør det lettere å identifisere forbedringsmuligheter, sikre kvalitet og skape en felles forståelse av hvordan organisasjonen jobber.

Dokumentasjon

minLedelse - En løsning for både Internkontroll og Kvalitetssystem

Systematisk dokumentasjon og styring

Internkontroll: Dokumentasjon av HMS-rutiner, roller og ansvar

Kvalitetssystem: Dokumentstyring med versjonskontroll og tilgangsstyring for prosedyrer og instrukser

 Avviksregistrering og oppfølging

Internkontroll: Registrering av HMS-avvik og uønskede hendelser

Kvalitetssystem: Håndtering av kvalitetsavvik, kundeklager og forbedringsforslag med tiltak og sporbarhet

Risikovurdering og forebygging

Internkontroll: Risikovurdering knyttet til arbeidsmiljø og sikkerhet

Kvalitetssystem: Risikovurdering av prosesser og leveranser, koblet til tiltak og kontroller

Sjekklister og kontroller

Internkontroll: Sjekklister for vernerunder, brannøvelser og sikkerhetsrutiner
 
Kvalitetssystem: Sjekklister for prosesskontroll, revisjoner og leveransekvalitet

Tydelig rolle- og ansvarsfordeling

Internkontroll: Hvem har ansvar for HMS, varsling og oppfølging

Kvalitetssystem: Prosesseiere, ansvar for tiltak og ledelsens gjennomgang

Rapportering og forbedring

Internkontroll: Oversikt over HMS-status og tiltak

Kvalitetssystem: Dashboards og rapporter for ledelsens gjennomgang og kontinuerlig forbedring

Integrasjon og tilgjengelighet

Systemet er en del av Microsoft Teams, noe som gjør det lett tilgjengelig og naturlig i arbeidshverdagen

API

bottom of page